Testimoni dari Mingguan Wanita

Saya berumur 23 tahun. Setelah saya menggunakan Aura Seri selama sebulan banyak perubahan yang berlaku pada diri saya. Sakit migrain saya semakin hilang malah selain dari suami, ramai juga yang menegur dengan perubahan wajah saya yang nampak lebih berseri dan ceria. Saya juga bekerja insurans yang memerlukan saya banyak berjumpa dengan ramai orang. Selepas saya menggunakan Aura Seri saya menjadi lebih yakin dan bersemangat berjumpa dengan orang ramai.

Puan Esmahwati bt Mohd Shah
Segamat, Johor


Alhamdulillah bertemu dengan produk istimewa ini memudahkan tugasan saya sebagai ibu dan juga pelajar. Nur Fataniah berusia 6 tahun dan Erman Hakiem berusia 3 tahun merupakan permata hati kami suami isteri. Alhamdulillah kesan penggunaan aura genius Fataniah kini merupakan di kalangan pelajar pintar dan terbaik di Nuh’s Ark Islamic Montessori School. Ilmu mind power yang dipelajari bersama Prof turut kami applikasikan pada anak-anak…doa Fataniah setiap kali memakai aura genius "I want to be the best student of Nuh’s Ark this year", alhamdulillah perkhabaran yang kami terima seakan tidak percaya…syukur impian sikecil ini dimakbulkan Allah. Manakala Erman Hakiem pula dengan keletahnya tersendiri…sikapnya periang, peramah pasti menawan setiap mata yang berkunjung ke teratak kami.
"Aura seri dan aura genius…mewarnai hari-hari indah kami seisi sekeluarga"...

Pn Aniz Hj Anwar ( ibu )
Shah Alam



Saya seorang ibu tunggal yang berusia 31 tahun. Saya bekerja sebagai kerani sahaja. Banyak tekanan luaran dan dalaman yang saya hadapi. Setelah diperkenalkan dengan Aura Seri, saya memakainya dengan cara yang telah diajar dan disertakan dengan niat yang positif, saya menjadi lebih bersemangat. Segala tekanan, rasa letih dan lemah yang saya hadapi semakin berkurangan. Diri saya juga lebih disayangai dan dihormati oleh kawan-kawan serta keluarga. Tahap kesabaran saya juga semakin tinggi berbanding sebelumnya. Malah ramai juga yang menegur wajah saya nampak semakin berseri dan muda.

Puan Faizah bt Mat Jaffar
Segamat, Johor

0 comments:



Post a Comment