Apakah itu Aura

Aura ialah medan tenaga yang berwarna pelangi dan berbentuk bujur kembung yang berada diluar tubuh kita.Aura tubuh kita mesti dibelai dan dipuji sentiasa untuk memastikan kita sentiasa berada dlm tenang dan lapang minda. Aura sebenarnya mempengaruhi kehidupan seharian kita dan jika aura kita dijaga dgn baik, kita akan menjadi orang yg amat positif dalam hidup ini. Teknik terbaik untuk menjaga medan tenaga kita supaya tidak dibocori oleh pencemaran2 luar ialah dengan mengambil wudhuk dan juga mandi dgn air yg bersih dan air yg paling baik ialah air terjun. Itu adalah terapi terbaik untuk kita menjaga aura kita. Perasan tak,kalau kita pergi berkelah dikawasan air terjun, kita akan merasa tenang, lapang dan minda kita akan menjadi kreatif, malang sekali, tenaga aura ni tak dapat dilihat dari mata kasar.

Teknik mandi bunga aromaterapi dalam Aura Seri & Aura Genius mampu membersih, mengimbangi & menstabilkan emosi, spiritual, mental & fizikal seseorg itu, memberi ketenangan, memelihara kesabaran dan kerohanian dalam diri seseorg itu, juga meredakan stress dan kemurungan, memberi perlindungai psikik dan gangguan unsur2 asing, juga mempertingkatkan kecerdasan keharmonian yg tinggi dlm keluarga dan diri. Mandi bunga ini juga mampu menyerikan wajah dan menjadikan kita awet muda, serta otak yg cerdas, genius & kreatif, mengimbangi crown chakra kira & kanan otak teramat bagus utk anak kita (Aura Genius)…



Ramai pula yg mengatakan mandi bunga ni amalan khurafat, syirik? Mengapa ya? Syirik atau tidak bergantung kepada niat yg ingin disampaikan. Kalau kita berniat untuk berjaya dlm pelajaran, adakah itu satu syirik? Tidak kan? Adakah bunga yg dijadikan Allah tu satu yang buruk, busuk? Tidak ada satupun makhluk jadi Allah ni tidak baik,hanya kita sahaja yang menobatkannya buruk.Amalan mandi bunga ini telah menjadi amalan Wali Sufi kita, dan pelopor perubatan islam dalam mandi bunga ini ialah Ibnu Sina…jadi tidak salah kalau kita mandi bunga untuk menaikkan kekuatan keyakinan diri kita…kalau kita minta yg salah, maka salahlah jadi nya.



Aura Seri mampu membantu kita mengubah karekter kita dari bersikap negatif ke sikap terbuka dan lebih positif, manakala Aura Genius pula akan memantapkan aura kita. Satu satunya kombinasi yang baik dan bagus untuk membentuk kehidupan seharian kita. Hidup yang gundah gulana, stress, beremosi adalah disebabkan oleh warna warna aura kita tidak stabil, warna warna tersebut telah dikucar kacirkan oleh faktor cuaca, tekanan & masalah lain lg.Pengambilan Aura Seri & Aura Genius serta Aura Spa (Garam Kristal) mampu meyamankan kehidupan anda.Baunya yang segar dan menenangkan menjadikan anda lapang dan lega menghadapi tugas seharian.Baik lelaki atau wanita, ibu atau ayah, adik atau kakak atau abang atau sesiapa juga,perlu menjaga aura kita agar kita hidup selesa dan tenang.



Manakala Aura Spa (Garam Kristal) pula akan membersihkan toksid dan asid dlm badan jika dimakan setiap hari dan boleh mengelakkan dari menghindari pelbagai penyakit seperti buah pinggang, darah tinggi, usus dan banyak lagi. Kerana Aura Spa mengandungi mineral yg tinggi dan rendah sodium. Garam kristal ini berasal dari Gunung Himalaya. Gabungan Aura Seri & Aura Spa ketika mandian kerohaniah akan membuat segala niat positf kita akan menjadi lebih cepat sampai dan menjadi kenyataan. Ini kerana Aura Spa mempunyai kelajuan “Ultra Sonic”. Aura Spa juga boleh digunakan untuk merendam kaki kita untuk melancarkan perjalanan darah dan membuang toksid juga.



Perlunya kita menjaga aura kita adalah kerana dlm kedudukan ekonomi kita yang tidak stabil ini, ramai org lebih beremosi dan disebabkan itu banyak gejala gejala tak baik yang kita baca setiap hari di suratkhabar. Pernahkah kita bertanya, apakah kita mahu anak anak kita juga menjadi seperti itu? Tidakkan? Kalau begitu, bertindaklah sekarang, kerana semakin lama anda menunggu anda akan semakin kesuntukan hari dan semakin kerugian, kerana orang orang yg terdahulu anda telah jauh dihadapan….



Sekian, dahulu sehingga kita berjumpa lagi dilapangan lain, saya mendoakan kesejahteraan hidup keatas anda sekeluarga. Sekiranya anda mempunyai pertanyaan lanjut atau berminat untuk mendapatkan Aura Seri (RM68.00), Aura Genius (RM88.00) boleh hubungi Puan Faridah di 019 - 281 6570 atau idaroslan03@yahoo.com Insyaallah saya sedia membantu

0 comments:



Post a Comment